środa, 18 kwietnia 2012

Pastelowy trend

Hejka dziewczyny. Wiem,że was opuściłam na parę dni, zwykle tego nie robię jak wiecie , ale tym razem naprawdę nie mogłam. Mija mi ostatni tydzień wolnego po czym od poniedziałku muszę powrócić do rzeczywistości czyli do szkoły i czeka mnie masa nauki i przypuszczam ,że nie będę miała zbytnio czasu by z wami tu posiedzieć, więc z tego powodu chce poświęcić te ostatnie dni i napisać parę notek które mam już zaplanowane w głowie. Pastelowe kolorki ? To hit w tym sezonie! Nie ulega wątpliwości, że nadchodzący sezon należy do pastelowych barw. Pistacja, róż, delikatny żółty i liliowy, błękit  te kolory zawojowały wybiegi na wiosnę i lato 2012. Dlatego już teraz powoli możemy szukać w sklepach pastelowych ubrań i dodatków , powoli i na spokojnie!
Mam dla was tu parę zdjęć, inspiracji które mogą wam się spodobać i pomóc przy najbliższych zakupach .









No i jak ? Co o tych kolorkach myślicie i uważacie ?
Podobają wam się? Skusicie się na coś podobnego?
Zapraszam do komentowania ,a ja was odwiedzę jeszcze wieczorem ;*
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.