czwartek, 11 lipca 2013

Fly High - Part 1

Cześć Wszystkim. !
W UK jestem już od tygodnia , lecz moja strasznie leniwa chęć i motywacja do obróbki zdjęć a szczególnie wybrania tych naj korzystniejszych opóźniła się ze względu na odpoczynek i rozeznanie wszystkim spraw dotyczących mojej dalszej edukacji która nastąpi od Września.  Właśnie teraz gdy zeszłam ze słonka które obiecałam sobie że zabiorę i przywiozę razem ze sobą do UK, już jestem. Piszcie co u was, bo ja z pewnością dostarczę wam wszystkich ciekawych i pikantnych nowinek których miała okazje doznać w moim rodzinnym mieście w Polsce.

Fly High ! 









5 komentarzy:

  1. co to za miejscowość na przedostatnim zdjęciu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci tego wyjazdu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam pewna, że dwa ostatnie zdjęcia to UK. Nie sądziłam, że miasto w Polsce jest tak symetrycznie rozmieszone. Proste drogi, bez zbędnych zakrętów. I tak powinno być wszędzie! Sama miałam okazje lecieć samolotem w tym tygodniu i była to moja pierwsza taka przygoda! Myślę, że ten środek transportu będzie moim stałym. No czekamy na coś więcej!:) Pozdrawiam Pola! <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.