wtorek, 23 grudnia 2014

Christmas Concert

Hej,
z okazji zbliżających się Świąt chciałam wszystkim znajomym oraz moim czytelnikom Życzyć wesołych , zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego roku 2015. By wszystkie nasze marzenia się spełniły. By ten nowy rok przyniósł nam same korzystne i wspaniałe dni oraz by nie stawiał nam żadnych złych przeszkód.
Poniżej dodaje dla was zdjęcia mojego młodszego braciszka z jego Świątecznego koncertu który odbył się w zeszłą sobotę. Uwielbiam dzieci, są one takie niewinne, kochane i śmieszne. Jestem dumna z mojego brata, jest cudowny i nikt nie przynosi tyle uśmiechu oraz radości do naszego domu jak właśnie on. 

Moja Gwiazda była najlepsza !!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.