wtorek, 30 grudnia 2014

Finally 2014 is over !

Hej,
uwielbiam takie późne wieczory gdzie mogę zebrać myśli w jedną całość. By napisać tą notkę musiałam się pierw do niej przygotować. Prze analizowałam wszystkie za i przeciw które dotyczyły mnie w tym 2014 roku.
Jest to rok w którym nie do końca spotkały mnie dobre chwile z których mogła bym być szczęśliwa. Mnóstwo straconych chwil i osób, smutku ale też radości gdzie nie ukazywały się często na mojej twarzy dlatego chciałabym z racji gdyż nie będę w stanie się już jutro nigdzie odezwać, Życzę Wszystkim lubianym i mniej lubianym a przede wszystkim mojej rodzinie...
Szczęśliwego Nowego roku 2015!!! Samych radosnych, zdrowych chwil, nowych przyjaciół i osób i spełnienia marzeń. 


Wybuchowego i pijanego Sylwestra :)


Do usłyszenia w nowym roku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy dodany tu komentarz.
Spam oraz obrazliwe moją osobe komentarze nie będą akceptowane.